czwartek, 8 stycznia 2015

Denim Look

Dzisiejszy zestaw to total jeans look, z czarnymi dodatkami dla przełamania. Tę dżinsową parkę prezentuję na blogu pierwszy raz, choć już od dawna chciałam. W dniu zdjęć było bardzoooo zimno i miałam pod nią bardzo gruby sweter, co zresztą widać, bo zniekształcił on trochę luźny fason kurtki i nieco mnie pogrubił. Kurteczka znacznie lepiej prezentuje się z czymś cieńszym pod spodem. Dlatego na pewno zaprezentuję Wam ją jeszcze kiedyś w lżejszej, wiosennej wersji :) Ojjj zima to ciężki czas dla nas blogerek :D

Kurtka - vinted.pl
Spodnie - Bershka
Torba - Atmosphere
Komin - New Yorker
Butydeezee.pl


Instagram















57 komentarzy:

  1. ślicznie<3

    _________________________
    must have w styczniu
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw :) kurtka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtke i buty chciałam mieć :D od jakiegoś czasu poluję na te rzeczy :D Tyle że butki w białym kolorku :D
    Pięknie wyglądasz moja droga ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo Kochana, a widziałaś gdzieś te butki dostępne w białym kolorze?:)) bo ja je uwielbiam, chętnie białe też bym nabyła;)

      Usuń
  4. Jakim aparatem robisz zdjęcia i czy przerabiasz je w jakimś programie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ciężko powiedzieć, bo zdjęć nie robi mi jedna osoba. Ale te akurat robił mi fotograf, który ma różne aparaty, więc nawet nie wiem:) A zdjęcia obrabiał na pewno. Pewnie z użyciem PhotoShopa :)

      Usuń
  5. Też mam tą kurtkę i również zauważyłam że z grubym swetrem ciężko ją zgrać, lepiej z czymś lżejszym. Ale tak czy inaczej wyglądasz super!!! No i przepiękna z Ciebie kobietka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w twojej kurtce - super wyglądasz kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetnego fotografa ;) Zdjęcia magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie! Bardzo mi się podoba! Zdjęcia magiczne, te czarno- białe fantastyczne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka jest rewelacyjna :) Sama bym chciała mieć taką w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczkę mam identyczną i ją uwielbiam :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz takie piękne włosy! :D Świetnie, najbardziej podobają mi się dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. E.. tam od razu pogrubia. Wyglądasz super. Pytanie mam odnośnie butów - gdzie kupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link podany wyżej, w opisie - są z Deezee ;)

      Usuń
  13. beautiful dear
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne włosy! :) faktycznie, fotograf zna się na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna całość, te włosy to masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny outfit, uwielbiam tą kurtkę <3 obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne miejsce do zdjęć i mega zdjęcia, jesteś piękna :) a jeans look bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) wyglądasz cudownie! :)
    ps. obserwuję, z pewnością będę zaglądała częściej :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W Twoim wpisie oprócz jeansowej kurtki i dopasowanych jeansów na uwagę zasługują również buty. Tego typu workery idealnie sprawdzają się zarówno jesienią, jak i zimą. To model, który od lat cieszy się dużą popularnością - nic dziwnego, bo oprócz niebanalnego wyglądu, workery są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog! Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do siebie!
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jest ta kurteczka :) podoba mi się!
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie wyglądasz! W ogóle jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja, wszystko na TAK ! zapraszam do siebie http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Great look :)
    Would you like to follow each other ?

    Sofia
    http://thing-about-fashion.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetny styl ! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. This website is very helpful at all so I can enlightenment after reading this article thanks for the information :)
    obat pembersih rahim setelah melahirkan

    OdpowiedzUsuń

  27. after I saw and read your article so much knowledge as I can for that I say many thanks for the information you have shared at least other people do not know

    success

    Obat kanker payudara yang sudah pecah dan parah

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post , jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    ja już obserwuję ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka super kurteczka, wspaniała jest!

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne połączenie i świetne zdjęcia!
    Przy okazji zapraszamy do odwiedzin! :)
    http://paranormalgirls3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Read the article very useful/ di baca dulu artikel nya gan siapa tau bermanfaat terimakasih

    Obat maag kronis yang sudah menahun dan parah

    OdpowiedzUsuń
  32. excellent article information may be useful for the treatment of thank you gan

    Cara mengobati maag kronis sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  33. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  34. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja bardzo mi się podoba, a zdjęcia są śliczne. Masz świetnego fotografa! :)

    Zapraszam do odwiedzin ;)
    bizzmebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. I was amazed by the contents of this article, be further discussion okay!

    OdpowiedzUsuń

Doceniam i dziękuję za każdy komentarz i za każde odwiedziny ! :) Pamiętaj, że zostawiając po sobie ślad - na pewno zajrzę na Twojego bloga! Zachęcam do zostania ze mną na dłużej :)