czwartek, 28 listopada 2013

Pantera i frędzle



W dzisiejszej stylizacji trzy nowości i trzy moje ulubione części garderoby :) W końcu znalazłam legginsy panterkowe o ładnym wzorze, który mi się spodobał. Wprawdzie są ciut przykrótkie, ale w workerach tego nie widać. Do tego top za pupę z SH za 2 zł oraz mój ulubiony cieplutki sweter oversize z frędzlami - na pewno jeszcze w jakiejś stylizacji go ujrzycie :) Poszukiwania tej torby również długo trwały, bo w sklepach szybko się one rozeszły. Ale ja jak sobie coś upatrzę, to muszę to zdobyć no i w końcu się udało :) Już jest moim numerem jeden <3 Dopełnieniem są złote dodatki. Bardzo dobrze się w takiej stylizacji czuję i jest naprawdę wygodnie + ciepło. Kurtkę zdjęłam do zdjęć, oczywiście nie chodzę po mieście w samym sweterku :)
Buziaki !:*












Sweter - H&M
Legginsy - Stradivarius
Torba - H&M
Workery - Frog
Top - SH
Łańcuch - H&M
Zegarek - allegro

zapraszam do śledzenia mnie również na Instagramie :*

Instagram

101 komentarzy:

  1. Ja sama raczej nie odważyłabym się na panterkowe legginsy, ale Ty wyglądasz w nich cudnie! :)
    Do tego ten sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Leginsy pięknie wyglądają ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko razem wygląda idealnie :) fajny ten wzór legginsów, ja też lubię panterkę ale rzeczywiście trudno trafić TĄ odpowiednią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz <3 uwielbiam motyw panterki na ciuchac !!
    masz taka śliczną, nietypową urodę , jesteś Polka ? :) hehe

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;* Kochana, jestem Polką :)

      Usuń
  5. Śliczny look!
    Obserwujemy?
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba jaka piękna !!:) Wszystko mi się bardzo podoba !:)) Sweterek jest cudny i legginsy bardzo fajne, takie inna ta panterka , nie taka tandetna jaką najczęściej można spotkać na legginsach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie,zgadzam się, dlatego mi się spodobały;)

      Usuń
  7. Fajnie wyglądasz:) Frędzle na sweterku są super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Panterkowe legginsy przyciągają uwagę :D. Wspaniała stylizacja!
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, crafts, cooking, paintings
    The Competition is open

    OdpowiedzUsuń
  10. Legginsy po prostu śliczne . :D A ty wyglądasz prześlicznie . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super naszyjnik i legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne te legginsy,ale moje serce zdecydowanie skradła torebka! jest piękna <3 też chcę taką :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja uwielbiam owinąć się takim swetrzyskiem w zimę:) Ta torba jest genialna, bardzo mi się podoba, jest klasyczna i ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look, love your cardigan!
    Thanks for visiting my blog and for your comment! Just followed you via gfc #247 and bloglovin! Please, don't forget to follow back! :)

    xxx
    http://causeineedit.blogspot.com/2013/10/happy-friday.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Legginsy w panterke są świetne ! Sweter też bardzo fajny !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz :) Strasznie podoba mi się ta stylizacja :) urzekły mnie te panterkowe leginsy ;) może i ja podobne zakupie :P
    Kochana zapraszam do siebie na konkurs ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, podoba mi się każdy element Twojej stylizacji!
    Blog świetny, dlatego zostaję na dłużej i obserwuję ;-)
    Pozdrawiam

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Co prawda za panterką nie przepadam, ale cała reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska torebka, ja również długo takiej szukałam i znalazłam całkiem przypadkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. legginsy torebka cudowne Asiuniu pięknie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze pięknie wyglądasz ;)
    A torebka boska ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  22. Wyglądasz bosko! Sweter, legginsy i łańcuch doskonałe!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny look, bardzo podobają mi się spodnie w pantere!

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz fantastycznie, ale ton jak zawsze ;) wszystko świetnie do siebie pasuje:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Totalnie mi sie podoba! Delikatny sweterek fajnie kontrastuje z zadziornością legginsów

    OdpowiedzUsuń
  26. legginsy w panterkę są super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny sweter i łańcuch ;)) Teraz tak zimno na dworze, musiałaś nieźle zmarznąć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy jeszcze nie było tak zimno, a tak w ogóle to nie zmarzłam ani trochę:) sesja trwała szybko, a sweterek mega ciepły, nawet nie zdążyłam poczuć chłodu:))

      Usuń

  28. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz ;) super sweter i torebka ;) i bardzo podobają mi się Twoje włosy <3

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz : ) świetny łańcuszek i torebka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne buty , ładny outfit :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie połączenie panterki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bombowy biały sweterek no i ta panterka o taaaaak :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny sweter ;-) z panterką zestaw wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie !
    Wspólna obserwacja? Co ty na to? Daj znać :D
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. great outfit, i like this sweater especially! :*
    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Torba faktycznie świetna, dobrze, że udało Ci się ją zdobyc hih;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Asymetryczny sweterek z frędzelkami jest przeuroczy! :) Świetnie tonuje dosyć wyraźne panterkowe getry :) Podoba mi się całość oraz to że dodałaś elementy złote :) A Twoje włosy to aż mam ochotę dotknąć- jak zwykle jestem nimi oczarowana :) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. cudny klimat, świetny sweter i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Co tu dużo pisać,uwielbiam zwierzęce motywy.Super:)Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudny sweterek, sama chętnie bym taki kupiła ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (252), would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  44. Love the look :))
    If you want, we can follow each other. Let me know, follow me on GFC and I will follow you back! :)
    http://explosemyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ten kardigan jest obledny! :) musze go miec!
    swietnie wygladasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie śliczne :)
    Legginsy, torebka i buty <33

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Też mam tę torbę, uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy jest akcent złotego w Twoich stylizacjach - lubię! :)

    Zapraszam do obejrzenia mojego (już! :P) świątecznego outfitu na iwasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wow !!!
    that is beautiful !! amazing colors..
    the combo is just looking stunning !~!~
    I really loved it~!~

    similar stuffs!~!~!~@


    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń
  50. Tez uwielbiam ten panterkowy wzor, ostatnio kupilam sobie o podobnym wzorze dresy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja :) bosko wyglądasz
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. supcio :) najbardziej podoba mi się ten sweterek z frędzlami, od dawna na taki poluję, jednak nigdzie nie potrafię znaleźć :(
    zapraszam do mnie: http://wszystkoinicxp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie kochana,a torebka istne cudo:*:*

    OdpowiedzUsuń
  54. legginsy myslałam że z house'a bo strasznie podobne do moich :D
    fajny na luzie zestawik :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepięknie wyglądasz! :) Jak zawsze :) Torebkę masz cudną :) No i ten sweter!
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow you look stunning! So in love with your bag <3

    x Maria
    Have a look at my newest Outfitpost
    featuring Persunmall's Tartan Scarf

    OdpowiedzUsuń

  57. Stylizacja świetna :*mam takie legginsy i za bardzo nie wiedziałam z czym je nosić żeby nie wyglądały wulgarnie dlatego dziękuje Ci za inspiracje.Chciałam też zapytać o cenę sweterka i o Twoje cudne,długie włoski.Jakaś konkretna pielęgnacja,zdradzisz szczegóły?:))
    Oczywiście obserwuje i zapraszam Cię tez do mnie
    http://kissiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogłam kogoś zainspirować :)) Sweterek z metki kosztuje 79,90 zl (to w porównaniu do innych swetrów i tak niedużo jak za taki cieplusi) :) ale ja kupiłam z kuponem z newslettera -25% i zapłaciłam 60 zł więc już w ogóle warto :) co do włosów to planuję w najbliższym czasie zrobić post o ich pielęgnacji, chociaż nic szczególnego z nimi nie robię :)

      Usuń
  58. ale jestes podobna do kim kardashian! :) super !
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nie widzę podobieństwa :D ale dziękuję, bo uważam ją naprawdę za piękną kobietę :)

      Usuń
  59. masz bardzo podobna twarz do kim kardashian gdybys zmienila kolor wlosow to naprawde idzie sie pomylic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, już któraś osoba mnie porównuje do niej, co mnie bardzo dziwi :D a swoją drogą to ona chyba obecnie ma jasne włosy, o ile się nie mylę :))

      Usuń
  60. zazdroszczę torebki :)
    jest nieziemska.
    Serdecznie pozdrawiam z : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/12/winter-oh-no.html i dziękuję za ewentualne odwiedziny.
    A ja na pewno będę tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  61. świetnie wyglądasz w tym zestawie, sweterek jest boski! <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Love your blog dear! would you like to follow each other? Let me know and I will follow u back
    XO

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo ładnie wszystko ze sobą skompletowałaś ;-)) wyglądasz bosko, jak zawsze
    buziaczki i zapraszam do mnie ;-)
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny set. Podoba mi się :) Szczególnie zegarek, ale ja do nich mam dużą słabość :) Obserwuję!
    Z ciepłymi pozdrowieniami, Gosia
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. This blog is great:)
    Add you and I invite you to me;)
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. czekam na nowości a tymczasem zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  67. Normalnie jak bym zobaczyła te rzeczy na wieszaku w sklepie to bym ich nie kupiła, a Ty to wszystko super zestawiłaś i wygląda to mega modnie :) Masz talent i do tego jesteś prześliczną dziewczyną !! :) Cudna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie ! :) bardzo miło mi jest czytać takie komentarze, motywuje;)

      Usuń
  68. Wyglądasz świetnie- jak zawsze,
    A torbe masz po prostu genialną <3 !!
    Dlaczego ja nie moge byc tak ladna jak ty? :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, każda z nas kobiet jest ładna i każda na swój sposób :)) ;*

      Usuń
  69. Loving your blog hun... just followed you :) please have a look at my blog and follow back.. i would appreciate it :) xxx
    cozyuprw.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  70. Great outfit!!Nice post!))Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny blog :) Stylizacja na plus !
    Obserwuję :)

    carolajnstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Piszę do ciebie droga Joanno ponieważ jesteś niesamowicie podobna do Kim Kardashian a ona jest moją idolką , jesteś przepiękną dziewczyną , powinnaś wykorzystać swoją urodę , tak jak robi to Kim Kardashian ma swoje reality show , reklamuję kosmetyki , nawet ma swoją linię ubrań i kosmetyków , naprawdę powinnaś spróbować zrobić karierę w tych tematach . serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, bo uważam, że jest to piękna kobieta, choć ja nie widzę w sobie podobieństwa ;)) dziękuję ! ;* ja chyba bym się nie nadawała do takich rzeczy, nawet nad samym blogiem dlugo się zastanawiałam:D

      Usuń

Doceniam i dziękuję za każdy komentarz i za każde odwiedziny ! :) Pamiętaj, że zostawiając po sobie ślad - na pewno zajrzę na Twojego bloga! Zachęcam do zostania ze mną na dłużej :)